Nr. 6084/VI/1/2018                                                                                  

28.12.2018

         

 

 

A N U N Ţ

privind organizarea examenului de promovare în grad profesional

superior a personalului contractual

 

 

          Având în vedere prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare și Ordinul nr. 84/2013 pentru aprobarea Regulamentului privind evaluarea performanţelor profesionale individuale anuale şi promovarea personalului contractual din cadrul Ministerului Public, cu modificările și completările ulterioare,

 

          Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești organizează

examen de promovare în grad profesional superior  personalului contractual, în data de 16 ianuarie 2019, ora 10,00 la sediul din Ploiești, str.Buna Vestire nr. 1A, pentru următoarele posturi:

-         expert grad I la Parchetul de pe lângă Tribunalul Prahova;

-         expert grad I la Parchetul de pe lângă Tribunalul Buzău;

-         expert grad I la Parchetul de pe lângă Tribunalul Dâmbovița.

 

Examenul constă în susținerea unei probe scrise.

 

Pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

    a) are vechimea minimă prevăzută de lege pentru gradul sau treapta în care urmează să fie promovat ( cel puțin 3 ani în gradul actual);

    b) a obţinut calificativul "foarte bine" la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate;

    c) nu a fost sancţionat disciplinar după acordarea ultimului calificativ.

 

          Dosarul de participare la examen va cuprinde:

-         cererea de înscriere la examen

-         referatul întocmit de conducătorul parchetului unde își desfășoară activitatea privind îndeplinirea condițiilor legale de participare la examen.

 

În termen de 3 zile de la data afișării anunțului, candidații depun cereri de înscriere la examen la conducătorul parchetului unde își desfășoară activitatea, respectiv până la data de 07.01.2019.

          Cererile împreună cu referatele vor fi înaintate la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești până la data de 09.01.2019, inclusiv.

          Relații  suplimentare  pot  fi  obținute  de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel  Ploiești la telefon: 0244/540451 int. 168.

          Anexăm bibliografia de examen.

 

          Prezentul anunț este publicat și pe pagina de internet a Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploiești la adresa pcaploiesti.mpublic.ro.

 

 

 

                                                                                                                                               

COMISIA DE EXAMINARE

 

 

 

BIBLIOGRAFIE:

 

 

-       Legea 304/2004 privind organizarea judiciară republicată cu modificările ulterioare

-      Legea 82/1991- Legea contabilităţii- republicată cu modificările şi completările ulterioare

-      Legea 500/2002 privind finanţele publice cu cu modificările şi completările ulterioare

-      OMFP nr.1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea , lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice

-      Ordinul MF nr.1954/2005 pentru aprobarea Clasificaţiei indicatorilor  privind finanţele publice cu modificările şi completările ulterioare

-      Legea 98 / 2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare

-      Hotărârea  Guvernului 395 / 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare

-      Ordinul MF 3471/2208 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instutuţiilor publice, cu modoficările şi completările ulterioare

-      Ordonanţa 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcţiune,casare şi valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului cu modificările şi completările ulterioare

-      Legea  213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia cu modificările şi completările ulterioare

-      Ordinul 2632/C/2014 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioară al parchetelor

-      Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii cu modificările şi completările ulterioare

-      Legea 10/1995 privind calitatea în construcţii cu modificările şi completările ulterioare

-      Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice cu modificările şi completările ulterioare

-      Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor cu modificările şi completările ulterioare

-      Legea 319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă cu modificările şi completările ulterioare

-      Hotărârea  Guvernului 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006 cu modificările şi completările ulterioare