Nr. 6084/VI/1/2018
28.12.2018
A N U N
Ţ
privind organizarea
examenului de promovare în grad profesional
superior a personalului contractual
Având în vedere prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru
aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de
ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător
funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau
trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul
bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și
completările ulterioare și Ordinul nr. 84/2013 pentru aprobarea Regulamentului
privind evaluarea performanţelor profesionale individuale anuale şi
promovarea personalului contractual din cadrul Ministerului Public, cu
modificările și completările ulterioare,
Parchetul
de pe lângă Curtea de Apel Ploiești organizează
examen de
promovare în grad profesional superior
personalului contractual, în data de 16 ianuarie 2019, ora 10,00
la sediul din Ploiești, str.Buna Vestire nr. 1A,
pentru următoarele posturi:
-
expert grad I la Parchetul de pe
lângă Tribunalul Prahova;
-
expert grad I la Parchetul de pe
lângă Tribunalul Buzău;
-
expert grad I la Parchetul de pe
lângă Tribunalul Dâmbovița.
Examenul
constă în susținerea unei probe scrise.
Pentru a participa la
examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare,
candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
a) are vechimea minimă
prevăzută de lege pentru gradul sau treapta în care urmează
să fie promovat ( cel puțin 3 ani în gradul actual);
b) a obţinut calificativul
"foarte bine" la evaluarea performanţelor profesionale
individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta
s-a aflat în activitate;
c) nu a fost sancţionat disciplinar
după acordarea ultimului calificativ.
Dosarul de participare la examen va cuprinde:
-
cererea de înscriere la examen
-
referatul întocmit de conducătorul parchetului unde
își desfășoară activitatea privind îndeplinirea
condițiilor legale de participare la examen.
În termen de 3 zile de la data
afișării anunțului, candidații depun cereri de înscriere la
examen la conducătorul parchetului unde își desfășoară
activitatea, respectiv până la data de 07.01.2019.
Cererile împreună cu referatele
vor fi înaintate
la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești până la data de 09.01.2019,
inclusiv.
Relații
suplimentare pot fi obținute de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești la telefon: 0244/540451 int.
168.
Anexăm bibliografia de examen.
Prezentul anunț este publicat
și pe pagina de internet a Parchetului de pe lângă Curtea
de Apel Ploiești la adresa pcaploiesti.mpublic.ro.
COMISIA DE EXAMINARE
BIBLIOGRAFIE:
-
Legea
304/2004 privind organizarea
judiciară republicată
cu modificările ulterioare
-
Legea 82/1991- Legea contabilităţii- republicată
cu modificările şi
completările ulterioare
-
Legea 500/2002 privind finanţele publice cu cu modificările şi completările ulterioare
-
OMFP nr.1792/2002
pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea , lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor
instituţiilor publice
-
Ordinul MF nr.1954/2005 pentru aprobarea Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice cu modificările şi completările ulterioare
-
Legea 98 / 2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare
-
Hotărârea Guvernului 395 / 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare
-
Ordinul MF 3471/2208 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instutuţiilor publice, cu modoficările şi completările ulterioare
-
Ordonanţa 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcţiune,casare
şi valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public
al statului cu modificările
şi completările ulterioare
-
Legea 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia cu modificările şi completările ulterioare
-
Ordinul 2632/C/2014 pentru aprobarea
Regulamentului de ordine interioară al parchetelor
-
Legea 50/1991 privind
autorizarea executării lucrărilor de construcţii cu modificările şi completările ulterioare
-
Legea 10/1995 privind calitatea în
construcţii cu modificările şi completările ulterioare
-
Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor,
constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu
gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau
instituţiilor publice cu modificările şi completările ulterioare
-
Legea 307/2006 privind apărarea împotriva
incendiilor cu modificările şi completările ulterioare
-
Legea 319/2006 Legea securităţii
şi sănătăţii în muncă cu modificările şi completările ulterioare
-
Hotărârea Guvernului 1425/2006
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi
sănătăţii în muncă nr. 319/2006 cu modificările şi completările ulterioare